Reklamacje i zwroty Pressmatic
HURTOWNIA MEDYCZNA ECONOWA
ul. BIESZCZADZKA 27, 71-042 SZCZECIN
Gratulujemy zakupu. Zdecydowali się Państwo na zakup markowych produktów bezpośrednio od rekomendowanego dystrybutora. Gratulujemy dokonanego wyboru i dziękujemy za okazane zaufanie. Oferowane przez nas produkty odznaczają się wysoką jakością i trwałością. Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, wydłużyliśmy możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny aż do 21 dni. W tym czasie mogą Państwo wypróbować zakupiony sprzęt z zachowaniem szczególnej dbałości.*
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość – najważniejsze informacje
- Zwrot dotyczy tylko KONSUMENTÓW i tylko umowy zawartej na odległość. Odstąpienia może dokonać tylko strona umowy (musisz być klientem firmy Econova). Jeśli towar został sprzedany przez pośrednika to jemu należy zgłosić chęć zwrotu.
- Chęć odstąpienia od umowy (zwrot) należy zgłosić sprzedawcy w terminie do 21 dni od otrzymania zakupionego towaru. W celu usprawnienia procedury zwrotu polecamy wypełnienie FORMULARZA ZWROTU
- Od momentu zgłoszenia zamiaru zwrotu w ciągu 14 dni należy odesłać towar. Klient odsyła towar na swój koszt.
- Towar należy odesłać do siedziby firmy: ECONOVA ul. Bieszczadzka 27 71-042 SZCZECIN Na przesyłce należy umieścić numer zwrotu.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, ze względów higienicznych nie obejmuje m.in. elektrod i innych akcesoriów, które sprzedane były w zapieczętowanym opakowaniu i zostały przez klienta rozpieczętowane.
- Więcej informacji dot. zwrotu znajdą Państwo w REGULAMINIE naszego sklepu internetowego.
* Towar nie może być zwrócony ubrudzony lub zniszczony. W przypadku normalnego użytkowania na pewno nie dojdzie do uszkodzeń. Jeśli do wypróbowania zakupionego sprzętu konieczne jest użycie akcesoriów sprzedawanych w zapieczętowanym opakowaniu (np. elektrody samoprzylepne do elektrostymulatora), te elementy nie podlegają zwrotowi i zostanie za nie naliczona opłata zgodnie z cenami podanymi w sklepie internetowym. elektrostymulatory.com maxstar.eu sobaek.pl pressmatic.pl ecostim.pl
Bezpłatna gwarancja serwisowa
- Gwarantem jest sprzedawca, czyli firma ECONOVA z siedzibą w Szczecinie przy ulicy Bieszczadzkiej 27.
- Naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez serwis i pod adresem wskazanym przez gwaranta.
- Podstawą gwarancji jest dokument sprzedaży (FV lub PAR) dostarczany w przesyłce wraz z zakupionym towarem. Na fakturze obok nazwy urządzenia, znajduje się termin gwarancji obejmującej to urządzenie. Akcesoria użytkowe do urządzeń takie, jak: przewody, mankiety, głowice itp. objęte są 6-miesięcznym okresem gwarancyjnym. Termin gwarancji liczy się od daty pokwitowania odbioru przesyłki przez kupującego.
- Reklamację może złożyć tylko strona umowy (musisz być klientem firmy Econova). Jeśli towar został sprzedany przez pośrednika (np. sklep medyczny) to pośrednik zgłasza reklamację podając swoje dane.
- Sprzedawca oferuje darmową przesyłkę do serwisu obowiązującą na terytorium Polski, a poza terytorium Polski mogą obowiązywać inne zasady w zakresie rozliczeń kosztów transportu od klienta do serwisu i od serwisu do klienta. Aby skorzystać z naprawy w ramach gwarancji, klient zgłasza usterkę przez wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO . Po przekazaniu informacji dotyczących usterki, klient zostanie poinformowany o dalszej procedurze.
- Jeśli zostanie stwierdzone uszkodzenie lub wada objęta gwarancją, zostanie ona usunięta bezpłatnie. Zwykle czas naprawy zajmuje do 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W szczególnych przypadkach okres naprawy może ulec wydłużeniu.
- Sprzęt przeznaczony do naprawy można wysłać do serwisu w oryginalnym opakowaniu lub innym zastępczym, które właściwie uchroni sprzęt przed uszkodzeniem w transporcie. Reklamujący jako nadawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie towaru do transportu. Prosimy starannie zapakować towar tak, by w przesyłce nie przemieszczał się i nie obijał. Ekran powinien być zabezpieczony miękkim materiałem. Przesyłanie dowodu zakupu w paczce nie jest konieczne. Na przesyłce należy umieścić numer reklamacji.
- ECONOVA SERWIS może odmówić naprawy w ramach gwarancji w przypadku stwierdzenia niezgodności danych na sprzęcie i w dokumentach, naruszenia plomb zabezpieczających, stwierdzenia ingerencji w sprzęcie itp.
- Gwarancja nie obejmuje sprzętu:
- który był użytkowany niezgodnie z instrukcją obsługi
- który został uszkodzony przez czynniki zewnętrzne takie jak zalanie, zanieczyszczenie, zjawiska atmosferyczne i inne przyczyny, które nie mogą być objęte polisą ubezpieczeniową
- który posiada uszkodzenia mechaniczne, np. powstałe w wyniku upadku, zarysowania itp.
- który został zmieniony lub użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem • który został uszkodzony na skutek niewłaściwego użytkowania
- który został uszkodzony z winy lub niewiedzy użytkownika
- który został uszkodzony podczas transportu do serwisu
- Zakresem gwarancji nie są objęte czynności uwzględnione w Instrukcji obsługi i należące do podstawowej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu.
- Po dokonanej naprawie, sprawny sprzęt jest wysyłany bezpłatnie na ten sam adres, który został podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. W przypadku sprzętu odsyłanego poza terytorium Polski, mogą być naliczone dodatkowe koszty wysyłki.
- Prawa własności wymienionych, uszkodzonych części są automatycznie przenoszone na gwaranta.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszych warunkach gwarancji, stosuje się odpowiednie przepisy polskiego prawa.