Urządzenia do drenażu limfatycznego

Reklamacje i zwroty Pressmatic

HURTOWNIA MEDYCZNA ECONOWA

ul. BIESZCZADZKA 27, 71-042 SZCZECIN

Gratulujemy zakupu. Zdecydowali się Państwo na zakup markowych produktów bezpośrednio od rekomendowanego dystrybutora. Gratulujemy dokonanego wyboru i dziękujemy za okazane zaufanie. Oferowane przez nas produkty odznaczają się wysoką jakością i trwałością. Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, wydłużyliśmy możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny aż do 21 dni. W tym czasie mogą Państwo wypróbować zakupiony sprzęt z zachowaniem szczególnej dbałości.*

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość – najważniejsze informacje

  • Zwrot dotyczy tylko KONSUMENTÓW i tylko umowy zawartej na odległość. Odstąpienia może dokonać tylko strona umowy (musisz być klientem firmy Econova). Jeśli towar został sprzedany przez pośrednika to jemu należy zgłosić chęć zwrotu.
  • Chęć odstąpienia od umowy (zwrot) należy zgłosić sprzedawcy w terminie do 21 dni od otrzymania zakupionego towaru. W celu usprawnienia procedury zwrotu polecamy wypełnienie FORMULARZA ZWROTU
  • Od momentu zgłoszenia zamiaru zwrotu w ciągu 14 dni należy odesłać towar. Klient odsyła towar na swój koszt.
  • Towar należy odesłać do siedziby firmy: ECONOVA ul. Bieszczadzka 27 71-042 SZCZECIN Na przesyłce należy umieścić numer zwrotu.
  • Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, ze względów higienicznych nie obejmuje m.in. elektrod i innych akcesoriów, które sprzedane były w zapieczętowanym opakowaniu i zostały przez klienta rozpieczętowane.
  • Więcej informacji dot. zwrotu znajdą Państwo w REGULAMINIE naszego sklepu internetowego.

* Towar nie może być zwrócony ubrudzony lub zniszczony. W przypadku normalnego użytkowania na pewno nie dojdzie do uszkodzeń. Jeśli do wypróbowania zakupionego sprzętu konieczne jest użycie akcesoriów sprzedawanych w zapieczętowanym opakowaniu (np. elektrody samoprzylepne do elektrostymulatora), te elementy nie podlegają zwrotowi i zostanie za nie naliczona opłata zgodnie z cenami podanymi w sklepie internetowym. elektrostymulatory.com maxstar.eu sobaek.pl pressmatic.pl ecostim.pl

Bezpłatna gwarancja serwisowa

  1. Gwarantem jest sprzedawca, czyli firma ECONOVA z siedzibą w Szczecinie przy ulicy Bieszczadzkiej 27.
  2. Naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez serwis i pod adresem wskazanym przez gwaranta.
  3. Podstawą gwarancji jest dokument sprzedaży (FV lub PAR) dostarczany w przesyłce wraz z zakupionym towarem. Na fakturze obok nazwy urządzenia, znajduje się termin gwarancji obejmującej to urządzenie. Akcesoria użytkowe do urządzeń takie, jak: przewody, mankiety, głowice itp. objęte są 6-miesięcznym okresem gwarancyjnym. Termin gwarancji liczy się od daty pokwitowania odbioru przesyłki przez kupującego.
  4. Reklamację może złożyć tylko strona umowy (musisz być klientem firmy Econova). Jeśli towar został sprzedany przez pośrednika (np. sklep medyczny) to pośrednik zgłasza reklamację podając swoje dane.
  5. Sprzedawca oferuje darmową przesyłkę do serwisu obowiązującą na terytorium Polski, a poza terytorium Polski mogą obowiązywać inne zasady w zakresie rozliczeń kosztów transportu od klienta do serwisu i od serwisu do klienta. Aby skorzystać z naprawy w ramach gwarancji, klient zgłasza usterkę przez wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO . Po przekazaniu informacji dotyczących usterki, klient zostanie poinformowany o dalszej procedurze.
  6. Jeśli zostanie stwierdzone uszkodzenie lub wada objęta gwarancją, zostanie ona usunięta bezpłatnie. Zwykle czas naprawy zajmuje do 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W szczególnych przypadkach okres naprawy może ulec wydłużeniu.
  7. Sprzęt przeznaczony do naprawy można wysłać do serwisu w oryginalnym opakowaniu lub innym zastępczym, które właściwie uchroni sprzęt przed uszkodzeniem w transporcie. Reklamujący jako nadawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie towaru do transportu. Prosimy starannie zapakować towar tak, by w przesyłce nie przemieszczał się i nie obijał. Ekran powinien być zabezpieczony miękkim materiałem. Przesyłanie dowodu zakupu w paczce nie jest konieczne. Na przesyłce należy umieścić numer reklamacji.
  8. ECONOVA SERWIS może odmówić naprawy w ramach gwarancji w przypadku stwierdzenia niezgodności danych na sprzęcie i w dokumentach, naruszenia plomb zabezpieczających, stwierdzenia ingerencji w sprzęcie itp.
  9. Gwarancja nie obejmuje sprzętu:
  • który był użytkowany niezgodnie z instrukcją obsługi
  • który został uszkodzony przez czynniki zewnętrzne takie jak zalanie, zanieczyszczenie, zjawiska atmosferyczne i inne przyczyny, które nie mogą być objęte polisą ubezpieczeniową
  • który posiada uszkodzenia mechaniczne, np. powstałe w wyniku upadku, zarysowania itp.
  • który został zmieniony lub użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem • który został uszkodzony na skutek niewłaściwego użytkowania
  • który został uszkodzony z winy lub niewiedzy użytkownika
  • który został uszkodzony podczas transportu do serwisu
  1. Zakresem gwarancji nie są objęte czynności uwzględnione w Instrukcji obsługi i należące do podstawowej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu.
  2. Po dokonanej naprawie, sprawny sprzęt jest wysyłany bezpłatnie na ten sam adres, który został podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. W przypadku sprzętu odsyłanego poza terytorium Polski, mogą być naliczone dodatkowe koszty wysyłki.
  3. Prawa własności wymienionych, uszkodzonych części są automatycznie przenoszone na gwaranta.
  4. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszych warunkach gwarancji, stosuje się odpowiednie przepisy polskiego prawa.